Елен


Нощ.
В нощта елен.
В елена –
споменът за мен.
Във мене спомен за нощта,
в нощта – еленската глава
с уши и с ноздри, и с рога.
В очите му съм аз сама.

Ден.
В деня елен.
В елена –
споменът за мен.
Във мене спомен за деня,
за ручея, за бистрата вода,
за пресните следи от моите крака –
в душата на една гора.

Елен.
В елена самота.
Елен със счупени крака.
Елен с отворена душа.
Елен с ранени стъпала,
защото целиха се в мен,
а не в злощастния елен.

Девора

Categories: Uncategorized | има 1 коментар

Навигация в публикациите

One thought on “Елен

  1. mnogo gotini stixotvorenia az gi pro4etox vsi4kite i tvoite i na Go6o prodaljavaite v sa6tia dux ivi pojelavam da stanete svetovno izvestni

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

