Живот като градски транспорт


Животът ми е като градски транспорт

в изплетения от нерви столичен град.

През почивните дни е лъскав комфорт,

в понеделник сутрин прилича на ад.

Понякога зациклям във задръстване

и загубвам вяра в доброто и хората,

или форсирам мотора до пръсване,

но продължавам да си играя ролята.

В главата ми се блъскат на тълпи

безброй идеи – като хора в автобуса,

натъпкали се до самите врати,

и пъшкащи от теснотия и погнуса.

Возя се като подозрителен силует

и не ми пука какво ще говорите –

решил съм да пътувам без билет,

и без да ме е страх от контрольорите.

Жоро

Categories: Uncategorized | има 1 коментар

Навигация в публикациите

One thought on “Живот като градски транспорт

  1. emi pravilno si napisal 4e jivota e kato gradskia transport laja niama :)

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

